.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار: اولین بازی تیم فوتبال نساجی در ورزشگاه شهید وطنی انجام می شود
استاندار مازندران با اشاره به روند مطلوب بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر گفت: اولین بازی تیم فوتبال نساجی در هجدهمین دوره لیگ برتر در این ورزشگاه برگزار می شود.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه با یک استادیوم فرسوده در قائمشهر مواجه بودیم گفت: بعد از ۲۴ سال که نساجی قائمشهر افتخار آفرید و دل مردم را شاد کرد و به لیگ برتر راه یافت باید یک استادیوم با ضوابط استاندارد داشته باشیم.

وی افزود: گنجایش استادیوم از جمله ضوابط مدنظر بود و در این زمینه یک تصمیم انقلابی گرفتیم هرچند با الزامات بودجه ای نمی توانستیم کمتر از یکسال استادیوم را تکمیل کنیم اما خوشبختانه با تلاش جهادی امروز شاهد هستیم که یک استادیوم تقریبا ۱۵ هزار نفره ایجاد شده است.

وی گفت: گنجایش استادیوم شهید وطنی به ۱۵ هزار نفر رسید و همزمان با بازسازی کاستی های موجود در طراحی جدید مدنظر قرار گرفت و پیشرفت فیزیکی طرح تاکنون مطلوب است.

اسلامی با اظهار اینکه شوک مالی بازار هر پروژه ای را تحت تاثیر قرار می دهد افزود: خوشبختانه به رغم مشکلات، روند پیشرفت پروژه و ساخت تجهیزات اصلی مانند برج های نوری، سکوهای تماشاچیان و غیره مطلوب است.

استاندار مازندران یادآور شد: شیرینی و حلاوت کار بازسازی استادیوم شهید وطنی در آن است که اولین بازی تیم نساجی مازندران در لیگ برتر در این ورزشگاه برگزار می شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.